уторак, 5. новембар 2013.

Iz Centra na blog


Pa drage moje, zahvaljujuci g-dji Lani i Dr Gifing, a malo i sreci, danas sam bila na pregledu u AAC u Beogradu. Podsecam da sam skoro dva meseca na hrono ishrani, tako da sam dobila peticu sto se tice poznavanja pravila :D Ono sto mi je izmamilo osmeh na licu je ukupno stanje mog tela! 
Dr Miljana, sa kojom sam razgovarala, kaze da se vidi da imam zdravo telo, da se retko prehladim, retko obolim od kojekakvih bakterija i gljivica, sto je istina, figuru sa pravilno rasporedjenim misicima, dosta misica, odlicnu kondiciju. Sala imam jos oko 14kg, i to je po njima i neki trenutni cilj, znaci da skinem jos 14, i da dodjem do tezine od 66kg :) Priznajem taj cilj mi je mnogo blizi od onog sto sam ja mislila da moram (52kg). 

Problem je, a to sam i sama znala, naslaga sala u predelu abdomena, koja ugrozava unutrasnje organe, izaziva bolesti srca i disbalans holesterola, i to je ono na cemu cemo raditi u narednom periodu, uz Suplement Live-A-New, jer mi je jetra poodavno masna, izmedjuostalog. Pored toga, dali su mi da preventivno pijem Omega 3 i Biorela probiotik, desetak dana cisto da procistim crevca.

Ono sto me posebno raduje, intolerancija mi je minorna, neko vreme se necu druziti sa zelenom salatom, razi, suncokretom, pavlakom, mlekom u prahu, kajsijama i jagodama :) a vec sam se uplasila da intoleranciju necu moci da ispratim...


I to je otprilike to, posle 1 meseca, 20 dana slabija sam za 9kg, a moje telo NE PATI!! 
Hvala vam svima na podrsci, idejama i vedrom duhu koji vlada grupom Hrono ishrana i Forumom Hrono ishrana <3

Нема коментара:

Постави коментар