уторак, 19. новембар 2013.

Musaka od kelja.. jos jedna varijacija

Potrebno:
500gr mlevenog mesa (koristila sam telece)
manja glavica kelja,
pola praziluka
dva cena belog luka
teglica Sosa od paradajza i paprike, Danubius Pimento- pise nema secera

PRodinstate sitno iseckan praziluk, dodate mu mleveno meso, i pustite da se ukrcka. 
Od zacina sam dodala malo soli, bibera i biljnog zacina. Posle dvadesetak min ubacila 
sam par kasika Sosa.
Kelj sam isekla na komadice, ubacila u vrelu vodu da se malo samo izblansira,

ocedila, pa polovinu sipala u vatrostalnu, izredjala na listice isecen cen belog luka.

Nasula sam kompletnu masu ml.mesa, preko ostatak kelja i odozgo nabacala jos par kasika
Sosa. Poklopila sam vatrostalnu i bacila sve u rernu na 45 min.

Ovo je jedan vrlo kompletan rucak punog ukusa!
Prijatno svima :)

Нема коментара:

Постави коментар