недеља, 13. октобар 2013.

Proslavila sam mali jubilej- Mesec dana hrono zivota

E pa dragi moji, evo i ja da se pohvalim da sam vec mesec dana u vasem drustvu. Za mene vrlo uspesnih mesec dana. Skor nije impozantan u brojkama ... oko 4-5kg, malo sam stagnirala poslednje nedelje, i oko 6cm u struku i bokovima... Znaci brojke nisu, ALI... prijatelji mi kazu da sam se "izduvala", da izgledam super sveze, a suprug.. pa recimo da je pohvalio moje psihicko stanje.. Lepo mu je ziveti sa smirenom zenom, a ne narogusenim djavolom. A bila sam takva stvarno.. uzasno mi je smetalo moje fizicko stanje, padala sam u apatije, i nisam imala snage da bilo sta promenim...DOK nisam prelomila da krenem sa Hrono ishranom. Iskreno, za Hrono znam vec vise od godinu dana, i povremeno otvorim sajt Dr Gifing i citam citam citam.. al nije mi se dalo... sve dok mi u septembru nije puko film! I tako jedne subote - namerno SUBOTE, a ne nekog sledeceg ponedeljka... poceo je moj Hrono zivot... Moram priznati prva tri dana sam bila jako nervozna, medjutim to se vrlo brzo izmenilo. Sada sve lako ide, u glavi drzim cinjenicu da gladna nisam, a zeljna ne moram biti jer sam prethodnih 4-5 godina jela i sto treba i sto ne treba. 
A moj slavljenicki dan je izgledao bas ovako :

Prvi jutarnji caj - Moja basta-10 biljaka (Fruktis) divno otkrice, stvarno je savrsen... 
Nakon njega malo kucne gimnastike, pa priprema dorucka. Jutros sam jela "slavljenicki dorucak", moju hrono tortu :) Kora: Tositran integralni hleb, Fil: Kajganica od dva jajeta i domaci pindjur a kao slag naravno kiselo mlekce.  (nestigoh da ga uslikam, a bio je bogovski)
Nakon dorucka, naravno neizbezna kafica i odmor, pravi nedeljni odmor, kafica-tj.caj kod komsija, pa priprema rucka.

E njega sam uspela uslikati, samo zato sto se corba hladila :)

Corbica je bila od karfiola, celera i crnog luka. Skuvala, zacinila i izblendala. Imacu je za narednih par dana... Meni tecnost mnogo znaci.
Glavno jelo bile su svinjske (ne bas najbolji izbor, al ajde) snicle pecene u kesi u rerni, samo u svom soku i salata Vitaminski sok - rendana cvekla, celer, sargarepa i kupus, zacinjeni maslinovim uljem i limunom



Nakon rucka sam otisla u setnjicu od nekih 3-4km... 
Vecera je protekla u drustvu dragih porodicnih prijatelja, Jelene Brankovic i supruga.. tako da su zene jele hrono a muski i hrono i nehrono :)
Na nasem hrono meniju bile su domace sardinice, kupus salata i celer iseckan na tracice :)
Sita i zadovoljna, uskoro odlazim na spavanje i u novo lepse sutra.
Uz VASU podrsku, uzivam vec mesec dana u svom zivotu i na tome sam vam neizmerno zahvalna :)

10 коментара:

  1. Одговори
    1. Prijatelju ja ti ne znam sta znaci drugi smajli :) prvi je jasan kao dan, a poslednji je valjda srce...a sta je drugi? :) Osmeh plus sta jednako je ljubav?

      Избриши
    2. znam ja Jeco :) to su neke nase tajne :)

      Избриши
  2. e ja moram da dodam!!!! (ne zvala se ja Jelena :)) Dakle te domace sardinice koje je Olivera napravila po receptu koji je postavila na blog su presavrsene!!!! Ja sam inace skeptik za pravljenje nekih stvari u kucnoj radinosti ali ovo mi je odusevljenje i otkrice i prvom prilikom cu i ja napraviti!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan tekst, oseti se koliko ti sve ovo prija.

    ОдговориИзбриши
  4. Blogerka je rodjena, rekla bih :-) Samo napred! *

    ОдговориИзбриши
  5. sjajan blog, citam polako i upijam sve savete :) cestitke...!

    ОдговориИзбриши