петак, 10. јануар 2014.

POSLE ČETIRI MESECA

Sad već primetna razlika u izgledu i punih 14 kg manje, izazivaju u meni pozitivne emocije i pozitivno raspoloženje. To primećuje i moja okolina .. zadovoljstvo isijava.
Ovaj četvrti mesec je protekao ko po trnju, slava, novogodišnji praznici.. svašta se tu sve izdogađalo. Maksimalno sam se trudila da ostanem na koloseku, al nije da nije bilo izleta.. Pa živ sam čovek, nisam mašina :)
Pregled.. skinula sam 3 kg.. kod mene to ide polako ali sigurno.. nema WOW rezultata 7kg za mesec dana i slično, ali meni baš tako i odgovara! Ipak sam te zalihe slagala godinama.. bilo bi nezdravo da ih u trenu izgubim! Ono sto je mnogo važnije jeste da su skinuti kilogrami najvise upravo masnoće, mišiće zadržavam, a bogami i vodu...Svi parametri su u opadanju.. ono sto je bilo Extremely obese sad je samo Obese.. Najbolje mi reaguju unutrašnje masnoće, sa 120 jedinica pale su na 101, što je skoro pa u granicama normale :)  
Mišića, kaže Dr imam i previše, pa sam čak dobila mogućnost da preskačem meso i za ručak i za večeru, po jedan dan nedeljno.. i uveli smo boraniju, koju do sad nisam jela :) A volim je, pa mi baš dobro dođe


I za kraj nekoliko brojki i jedna fotkica :
05.11. Obesity degree145%   09.01. Obesity degree 134%
05.11. Weight 80.9    09.01. Weight 75.0
05.11. SMM 28.7     09.01. SMM 28.1 MISICI
05.11. FAT 29.6       09.01. FAT 24.5
05.11. Score 74        09.01. Score 78 ovo se odnosi na fizicku spremnost


2 коментара:

  1. Bravo!

    I sama sam pocela ovaj rezim ishrane pre dve nedelje i mogu se pohvaliti sa izgubljenih 3 kg, mada sam gresila.
    Nabavila sam odnekud brosuru koju dobijaju pacijenti u AAC, a imam i knjigu dr Gifing i citajuci po forumima kakva su iskustva, krenula sam sama u taj poduhvat.
    Trenutno nisam u finansijskoj mogucnosti da posetim centar i obavim sve preglede, skoro sam radila krvnu sliku sa tim parametrima, masnoce, enzimi jetre, secer itd....i rezultati su ok, blago su mi poviseni trigliceridi i holesterol.
    Za sad istrajavam, i redovno cu citati vas blog jer mi je vrlo motivisuce kad vidim rezultate i procitam iskustva, nedoumice....da ne pominjem recepte jer ponekad nam svima ponestane inspiracije.

    Imam pitanje, da li se sme koristiti soja mleko bez secera, i da li je ok napraviti protein shake (koji je vrlo kvalitetan i proveren, dakle formula 85 bez masnoca, secera i aspartama).

    Pozdrav!

    Dragana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav Dragana! I sama sam krenula na hrono ishranu na svoju ruku! Tek posle dva meseca sam otisla i u centar na pregled, i sad idem na kontrole mesecne kod njih.
      Drago mi je da Vam se svidja blog, trudimo se da ubacujemo razne recepte.
      Sto se tice vaseg pitanja, sojino mleko se ne koristi, zato sto Hrono ishrana iskljucuje soju, jer je previse genetski modifikovana, a protein shake sigurno ne dolazi u obzir, a masnoce su pozeljne! Jedite pravo meso za rucak i veceru, kako bi Vase telo dobilo sve potrebne sastojke za kvalitetno topljenje masnih naslaga.
      POzdrav, Olivera

      Избриши