четвртак, 30. јануар 2014.

Moja stagnacija :)

Dugo nisam pisala...sram me bilo :(
Ali eto dogodile su se neke stvari koje su me malo omele: zatrudnela sam sa drugim detetom...I eto mene tako gulim tek 4-ti mesec, sve ide polako i teze nego ranije tj teze nego prvi put. Valjda zato sto sad imam i vise godina, a i cinjenica je da je svaka trudnoca za sebe...Zbog toga necu ulaziti u analizu zasto i kako je nesto ranije bilo ovako ili onako...

Ali se postavilo pitanje ishrane...priznajem da sam se zapitala malo kako sad da se hranim, da li da prekidam sa hrono ishranom ili ne...ali onda je i pored poludelih hormona proradila logika :) ZASTO DA PREKINEM SA HRONO ISHRANOM???

Nisam uspela da nadjem ni jedan jedini argument protiv primene hrono ishrane u trudnoci i dojenju. Svakako mislim da se svaka trudnica mora posavetovati sa svojim lekarom, ali meni se ni tada ni jedan argument protiv HI nije pojavio. Rekli su mi da moram da jedem sve, najvise povrce i voce ali i meso i mlecne proizvode i zitarice...imaju oni neke svoje satnice i gramaze, ali ja se time nisam bavila...cak mi je nutricionistkinja rekla: "Znate HI je isto sto i nasa medicinska ishrana, samo se malo koljemo oko tog voca" :))))

HI je pre svega zdrava ishrana...jede se sve...stvar je u kombinaciji namirnica i periodima jedenja :)
Jedino sto ne primenjujem je period restrikcije! To cu kad se porodim, ima za to vremena...sada mi je cilj da kontrolisem svoje kilograma i ne dozvolim sebi +30kg kao prosli put. DOBRO MI IDE!!!!

Imala sam par neobudanih poriva za cokoladom koju inace slabo jedem kad nisam trudna i za nekim stvarima tipa keks, krem sir i sl. Ali kad me bas uhvati neizdrz, dozvolim sebi malo lufta...necu se ugojiti tih 30kg od malo cokolade...ali opet sve to samo ponekad.

Fali mi voce, sto je cudno jer ja inace voce slabo jedem...ali i ovo je resivo jer nisam na restrikciji pa svakog dana mogu da pojedem neko voce za uzinu.

I tako...ako nekog zanima HI u trudnoci nek' zna: MOZE ZASTO DA NE!!! Cak mislim da je pozeljno...bice vam lakse...pratite ritam i sve bude super.

A ja odoh da giljam jos 4 meseca...pa cemo videti kako i sta dalje :)

LJUBIM VAS SVE!

Нема коментара:

Постави коментар