понедељак, 14. октобар 2013.

PRIRODNO LECENJE

Veliki broj ljudi, a i ja sa njima do skoro, cajeve piju samo kad su bolesni! Nisam nikada caj povezivala sa uzivanjem ili ne daj boze sa prevencijom bolesti ili lecenjem icega osim prehlade ili stomacnog virusa. Pa cak ni kod prehlade i stomacnog virusa nisam racunala da je caj nesto sto me leci vec nesto sto mi samo malo olaksava stanje jer je toplo i ukusno.
Ali vremenom, a mozda i s godinama ili zbog cinjenice da za svoje dete zelim sto prirodniji i zdraviji zivot, sam pocela da shvatam znacaj i lekovitost biljaka. Bila sam vise puta svedok blagotvornog dejstva raznih biljaka...Malo po malo sam pocela da shvatam i primecujem stetnost lekova (koliko sa jedne strane pomognu a toliko ili vise sa druge strane odmognu - npr antibiotici). I pitam se zasto hemija kad moze prirodno...cak planiram da naucim ono sto moja baka zna i bez velikih knjiga ili latinskih reci koje niko ne razume...da prepoznam sama biljku i da znam za sta je koja biljka dobra. Doduse ne znam gde bih ih brala ali vodu ne trazi :)

Svaki caj ima svoju funkciju ... nesanica, probava, glavobolja, nervoza, gojaznost, povrede, infekcije, gljivice...ma sta god vam padne na pamet.

Nisu samo cajevi gospodari zdravlja...ima raznih drugih napitaka, melema, krema... ali to je samo forma...sustina je u njenom kraljevstvu PRIRODI...biljkama i namirnicama koje nam ona nesebicno daje :)

ALI KOJE? KAKVE? KADA? KAKO? ZASTO?

Puno je pitanja. Resih zato da pomognem i sebi i vama, pa cete na ovom blogu moci da nadjete i informacije o tome kako svoje zdravlje mozete poboljsati i ojacati samo uz pomoc nase drage majke prirode!!!!


Нема коментара:

Постави коментар